Kizlar 39+2deyiz doktor 27 sine kadar bekleriz en son eğer doğum olmazsa suni sancı ile dogurursun ama istediğin bir tarih varsa da suni sancı vererek doğumu başlayabiliriz dedi 22.12.22 tarihinde acaba suni sancı mi alsam diye düşünüyorum tam 40 haftalık olmus olacak doktoruma bugün sordum suni sancı çok acı veren bisey mi diye çekmen gereken acıyı çekeceksin yani kendi normal sancilarin kadar acı verecek dedi ekstra bir acısı yok suni sancinin halk arasında bilindiğinin aksine olduğunu söyledi sizlerin fikri nedir acaba suni sancı alan varmi yada benim gibi düşünen düşüncelerinizi paylaşırmısınız lutfen kafam çok karışık şuan bebeğim 3650 41 e kadar beklersem kilosu artacak iyice doğumda zorlanirim diye düşünüyorum…..