Sureyya24 Arkadaşlar plasentanın rahim ağzında olduğunu söyledi doktorum 17. Haftadayız böyle bir durum yaşayan var mı bana bilgi verebilir misiniz
Fundasu Bende aynı sorun var canım zor bi gebelik geçiriyorum her an kanama riski ile karşı karşıyayım. Sadece şunu söylemek istiyorum lütfen çok dikkat et kendine.