Arkadaşlar İlk kez kullandım ama emin olamadım içeriye biraz ittim ama doğru bir kullanım şekli var mıdır ? Ne kadar ileriye itilmesi gerekir ? Bir de gün içindeki akıntılar sürekli olan ıslaklık hiss ve idrarla beraber gelen beyaz kabuk gibi şeyler bundan mı kaynaklı? Tecrübeleri arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim 🙏🙏