İyi akşamlar kızlar 29+4te ikiz gebeyim. Son günlerde bebekler aşırı hareketli yada büyüdükçe ben fazla hissediyorum. Sağdaki baş aşağı dönmüş durumda. Yani güçlü kuvvetli biri olmasa yalpalanacağım sanki öyle kuvvetli hareketleri. Bu iyi birşey mi olumsuz birşey mi? 30 haftalık gebeliklerde bakıyorum hep hareketlerde azalma diyor benimkiler zıttına daha çok arttı.