Kızlar selamlar. Çatı muayenesi oldum. Ve kendimi çok kastım aslında. Ve ebe girişimin dar olduğunu söyledi. Ama doktorum ister sezeryan ister normal devam edelim diyip bana bıraktı. Aynı sorunla karşılaşan var mı. Dar olsam da normal doğum yapabilir miyim. Açılmam olduğunda falan. Yardımcı olun lütfen.