Ben de 36. haftamda bıçak sağlanır gibi hissetmiştim bi kaç kere oldu ama öyle devam etmedi anlık gün içinde bi kaç kere oldu sonraki günler geçti şimdi 37deyim gene ara ara oluyor sanırım doğuma hazırlanıyor vücudumuz ondan bebek başını yerleştiriyor da olabilir belki 🙈 sağlıkla kavuşalım evlatlarımıza hayırlısıyla inşallah 🐣🤲🏼