Canlar iki hafta önce kontrole gittiğimde doktorum herşeyin yerinde normal doğum için ama suyun azalmış dedi. Karın kalıbım dar. Gittiğimde iki cm açıklık olduğunu dedi. Nişanın geldi mi diye sorduğunda o zaman daha gelmemişti ama geçen hafta iki gün boyunca devam etti afedersiniz kanlı şekildeydi ama gitme gereği duymadım çünkü yine muayene edilip gönderilecektim normal doğum uygun gördüğü için. Çarşamba gününe kontrolüm var. Suyumun az olması normal doğumu zorlaştırır mı ya da herhangi bir sorun yaratır mı? Şuan 37+6 haftalık olduk…