Kızlaaaaar 😁fikrinize ihtiyacim var adetim 3 gün gecikti goguslerimde hafif hasaslaşma ve karnima adet ağrıları gibi ara ara ağrılar gryor belimde test yaptim normal gebelik testi negatif çıktı sizce ihtimali varmıdır ve bugün de bi sabah tiskinme bulantı geldi