b_senell33 Derya_gumus benimde Çarşamba günü rabbim yardımcımız olsun korku endişe heyecen hepsi birbirine karıştı nasıl olacak bilmiyorum rabbim hepimizi sağ Salim yavrumuza kavuştursun inşşlh
Harikuya_Su Benimde 37 şu an doktor haftaya alalım mı dedi ben 40.haftayı doldurmak istediğim için acil bir durum olmazsa bekliycez 🤷🏻♀️😁
Harikuya_Su Anneyimmm34 1 hafta sonra 38 de alalım dedi genelde planlı sezeryanda 38 de alıyorlar ben beklemek istedim olabildiğince gelişsin beslensin içeride diye 😅
b_senell33 Anneyimmm34 38+1 im çarşambaya yatışım verildi sezeryan olucam 🥴 yani 38+4 de çok korkuyorum ameliyattan zaten korkuyordum sezeryan deyince iyice korkmaya başladım 🥴 rüyalarıma girer oldu artık sezeryan doğurduğum
Anneyimmm34 b_senell33 benimde öyle ama tek biz değiliz öyle düşün sağ salim Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin kuzum 🥰🥰
Anneyimmm34 Harikuya_Su evet doğru bakalım haftaya bana ne dicek lavaboya gittim sankı çişimi tutamamış gibi iş çamaşırım ıslanmış acaba suyummu azalıyo
Harikuya_Su Anneyimmm34 doktora gittiğinde sor canım mutlaka unutma ama bu haftalarda yaklaştığından akıntı artıyor belki o da olabilir suyun sızdırması çok nadir
Selen_kck Anneyimmm34 ben sezeryan istediğimi söyledim doktor dur bakalım belki açılman vs güzel olur normal doğumda epidural veririm dedi sezeryan olursa da 39 dan önce bi sıkıntı olmazsa bekleriz diyor