Zynp-1 Kızlar merhaba yenidoğan için 9 takım kıyafet ve 10 zıbın yeter mi sizce 3 ay için de yine birkaç takım ve 11 zıbın aldım
egemomss Zynp-1 Yenidogan anca yeter diye düşünüyorum. Kış olduğu için zor kuruyor. 0-3 ay da alsaydınız keşke. Biz 1 aylık olduk yenidoganlar küçük geliyor 0-3 ay olanları giydiriyorum.
Ali-Kaanin-Annesi Zynp-1 ilk zamanlar çok hızlı büyüyorlar. Ben şahsen daha yaşamadım ama yeni doğan kıyafeti yeteri kadar var. 9 takım da gayet rahatlıkla yeter. 🥹🤭
Fundayakut Zynp-1 Kız naptın 😅 yetmez olur mu benim sadece hastane çıkışları yenidoğan gerisi hep 0-3 3-6 küçük almasaydın keşke o kadar
Zynp-1 Fundayakut yani yenidoğan derken 0-3 ay aldım 😂 yeni doğduğu zamanlarda giyer diye giydiği yere kadar
Edafmo Zynp-1 yenidoğan için fazla fazla yeteceğini düşünüyorum. 0-3/1-3 aylar biraz daha kullanışlı oluyor yenidoğanlara göre🥰
happiestMom Zynp-1 ben 5 tane 5’li hastane cıkısı, 15 20 kadar da takım almısım bugün yıkamaya basladım da cok fazla almısım sanki ama cogu 3/6 aldım ocak sonu nasipse doğumum yaza kadar idare etsin işte yaa.
yagmur089 Zynp-1 yeter giz stn bir aylik oldugunda yeni dogduklarini giydiremiceksin bak benim oglum masllahi vardi yani bir ay olmadan yani 2 aylik elbise giydirirdim o yuzdn bebekler hemen buyur az alman bile yeterli stn büyuyorlar hemn
yagmur089 Zynp-1 aynn bacim mesela 3 6 aylik icin alabilirsin 6 9 aylik alabilirsin yeni dogan pek giyilmiyor acikcasi 1 hafta anca giydirebiliyorsun stn hemn kilo aliyorlar bir numara al mesela 2 numara alabilirsin