berencisil_ Ipekgunes2 18 19 jaftalarda hissedip o haftalarda hissetmediğim oldu çok korkuyordum ama 24den sonra daha da netleşiyor doktorada demiştim kötü bir durum olmamıştı
ParildayanYildiz Ipekgunes2 onu bende sürekli yaşıyorum canım ayaklarıyla baskı yapıyorlar galiba çünkü ben doktora gittiğimde o pozisyondaydı 2 gündür yine öyle galiba hareketleri azaldı aşağıda baskı oluyor dediğin gibi
Ipekgunes2 ParildayanYildiz insan buna bile panik yapar mı ben yaptım girip sebebi ne diye baktım iyice moralmen çöktüm 🥹😂😂😂
ParildayanYildiz Ipekgunes2 yapar canım anlıyorum seni yaşadıkça öğreniyorum bende sende öyle olacaksın😊😊