zeymur2779 Merhaba minnoş anneler 10 haftalık hamileyim bel ağrısından duramıyorum komşum belin ağrıyorsa kızın olucak kasıkların ağrıyorsa erkek olucak dedi sizce doğruluk payı varmı
TvitySe 😁ne alaka ya . Hicbiryeri ağrımayanın neyi olucakmıs 😁benim ağrım hiç yoktu . Ama kız çıktı cinsiyet 😁