BEAUTY28 Ben 2.kez gebeyim.Allah isteyem tum herkese nasip etsin. KESE SEKILLERI FARKLI OLUPPP DA AYNI CINSIYYET OLAN VARMI? BENDE 2 KESEDE FARKLI BIRI DAIRE BIRI FASULYA GIBI
Beyza038 BEAUTY28 benim ilk gebeligimde daire şeklindeydi oğlum oldu şimdi 2. ’ye hamileyim fasulye gibiydi o zamandan tahmin etmistim bu da kız olacak inşallah.