Kızlar bugün rahim filmi çektirdim rahim filmi çektirdikten sonra hemen hamile kalan var mı geçen ay bi kimyasal gebelik yaşadım 1 oğlum var normal yolla gebe kaldım ona 2. İçin uğraşıyorum 1 yıldır aşılama ile kaldım geçen ay kimyasal oldu şimdi de doktorum rahim filmi istedi çektirdim 2 tüpüm de açık sol tüpümde biraz genişleme varmış bide doktor rahimin ters dedi bana engel değil ama dedi sağ tarafta 17 ml yumurtam oluşmuş dağ tüpümde de hiçbir sıkıntı yok tümü gebe kalırmıyım sizce filimden sonra gebelik ihtimali artar dedi doktorum