Merhaba güzel anne ve anne adayları. 33+5’ten selamlarr🐥 Sincan Lokman Hekim Hastanesinde Özgül Hocanın takibindeyim. Doğuma az bi süre kaldığı için bu hastanede doğum tecrübesi olanlardan bilgi almak istiyorum. Süreç nasıl ilerliyor? Ebe desteği var mıydı? Kasılma sürecini özel odada mı yaşadınız?