Hanımlar bugün biraz şekerleme yaptım ve uyandıgımda göğüsüm ıslaktı sıkmadım hatta dokunmadım bile ama atletim ve tişörtüm ıslanmış sarı sarı işaret parmağımın yarısı kadar daha önce de olmuştu ama bugün daha bi şiş gibi geldi gözüme ve atletim değdikçe ucu sızlamaya başladı erken doğum belirtisi olabilir mi bu :( ilk gebeliğim bi bilgim yok meme ucu kremine başlamalı mıyım?