RukiyeC Merhaba güzel hamişlerim, 6+2 haftalık hamileyim ve doğum için doktor araşıyındayım. Şuan muane için iki kontroldür gittiğim bi doktor var ancak doğum için güvenilir belki kontrollere de oraya gitmeye karar vereceğim doktor önerilerinize talibim😊
Edanurcsk RukiyeC Medical Park Serap Durmuşoğlu öneririm kesinlikle takipli hastasıyim çok ilgili bir doktordur on gorusme yapabilirsiniz de gidip kendisiyle
aslgrs RukiyeC ali gemiciye gidiyorum ben. Çok tatlı ve çok rahat seni germeyen bir doktor. Herzaman ulaşabiliyorsun birde🙏🏼
Nhlhmz11 RukiyeC natomed de Taner hoca çok çok iyi, ama bana uzak olduğu için araştırıp medicalpark da gizem bektaş a gidiyorum. Bende henüz 26+4 um ama memnunum . Giden herkes memnun. Bir bak derim.
2022bebeki RukiyeC Güler kliniğe gidiyorm ben doktorum Aşkın Hoca. Cok memnunum kendisinden,iletisiminden doktordan çok bir abi gibi isterseniz araştırabilirsiniz 🤗
Edanurcsk RukiyeC ben şu an 36 haftaligim ilk gebeligimde düşük yaşadım onda da serap hocaya gitmiştim ikinci bebeğimde de baştan sona onunla oldum çok şükür bu zamana geldik
Snnr_tmn Ege olazada bahar Şentürk var muhteşem bir doktor hem arkadaş gibi hem cana yakın güler yüzlü bir doktor yıllardır tanırim kendisini on numara hekim
Aaaassss RukiyeC çukurambarda dr. Fatma Reşide Önalan var hakkında çok bilgi yok galiba sosyal medyada ama dünyalar tatlısı çok ilgili bir doktor en som muayene ücreti 550₺ di bi gidip deneyin derim