Durununannesi09 kötü yorum derken neyi kast ettiniz bilmiyorum ama hamilelik ve çatlak denilince akla gelen ilk kremdir lierac. Gündüzleri lierac, geceleri zeytin-badem-bebe yağından oluşan karışımı kullanıyorum ilk günden itibaren 17. Haftadayız daha çok erken ama şunun bilincindeyim tamamen yapısal bir durum çatlak çatlayacaksa ne sürersek sürelim önüne geçemiyoruz. Ama keşke dememek için kullanmakta fayda var diye düşünüyorum 😊