Kızlar merhaba . 6 haftalıkken parçalı kese sebebinden kürtaj oldum . Vakumlu kürtaj şeklinde . 1-2 gün hafif şekilde kanamalar oldu sonra geçti. 3. Ve 4. Günlerde alt karnımın sol tarafında böyle gaz sancısı gibi ağrılar oluyor tuvalete filanda çıkıyorum dokunup hafif bastırdığımda da ağrıyor . Sizde de böyle durum yaşandı mı ?
Acilden giriş yaptım tahlillere filan baktılar enfeksiyon yok .