Kızlar 14 haftalık hamileyim gebeliğimi ilk öğrendiğim zamanlarda da sık sık idrara çıkıyordum ama geçmişti son 1 haftadır yine başladı tuvalete gidiyorum 10 dk geçiyor geçmiyor bı daha bı daha bu durum normal mi ilk gebeliğim tecrübem bilgim de yok yardımcı olur musunuz 😖