emirtosveannesi Sibel_7837 neden yenmesin kacinci haftadasinjz ben 36 37 iken annem memleketten getirmişti bol bol yedim herhangi bir sorun olmadi
hukukcuanne_06 Sibel_7837 hee bilmiyorum pek yediğim bi şey değil o yüzden zararı olur mu bilmem ama canınız çektiyse bi iki tane yemenin zararı olmaz sanırım😇