Kızlar selammm
Ben hamileliğim başımda faln öide bulantısı tiksinme kusma vs yaşamadım
Şuan 19 haftalık hamileyim son bit haftadır yediklerim ağzıma geliyor. Nasıl anlatabilirim başka türlü bilmiyorum hafif geyirme gibi oluyor ve kusma ağzıma geliyor devamlı böyleyim
Yani iştahım çok açık çok yemek yiyorum mide bulantısı vs yok sadece yediklerim ağzıma geliyor
Bunun nedeni
Hazımsızlık mı gaz mı tam bu ney bilmiyorum
Bilmediğim içinde neyle ilgili çözüm bulacağımı anlamadım🫣