ummuhan3 Yumurtlamanın 10.gunu normal kaset test negatif çıktı kızlar akıntı ve göğüs hassasiyetim var.Regl sancim da başladı hafiften..Sizce hala ümit varmi? 🥲
Tubatgn ummuhan3 Gebelik hormonu beta hcg önce kanda yükselir (11gün sonra). Yani hamile olsanız bile idrara hemen düşmez 🥰
ummuhan3 ummuhan3 Burada adetten 3 gün önce pozitif görenler var benimde şans olsa pozitif çıkması gerekirdi dimi🥲
tgc-52 ummuhan3 ne umudunu kırmak nede ümitlendirmek istemem ama benimde adet olacakmışım gbi ağrılarım akıntım vardı ama yumurtlamamdan 13 gün sonra kaset testte pozitifi gördüm 🤗 Allahım isteyen herkese nasip etsin bebiş haberini 🥰🤲
Tubatgn ummuhan3 Canım diyorum ya yumurtlama döneminden 11 gün sonra önce kanda çıkar sonra idrara düşer ben 13.gün kanda öğrendim ve reglime 2 gün vardı. Ama idrarımda negatif çıkıyordu. Yani hala Umut var. Birde o kişinin yumurtlama dönemine bağlı. Sen belki adetine yakın dönemde yumurtluyorsun. Şöyle söyleyim yumurtlama döneminden 11 gün sonra kanda 15-20 gün içerisinde ise idrarda yükseliyor bu hormon 🥰
tgc-52 ummuhan3 silik çıkıp çıkmaması veya adet öncesi çizgiyi görmek kişiden kişiye değişiyor çünkü her kadının yumurtlama günü farklı zamanlara denk geliyor . Hiç bunlara takılma morelini bozma . Önemli olan döllenmeden en erken 12 13 gün geçmiş olması . En net 15 gün sonra çıkıyormuş ama benim 13. Gün kasette silik belirmişti
Adacan ummuhan3 herkesin silik çıkıyor olur mu adet günü negatif görüp sonra pozitife dönen bile var geç döllenme oluyor o zamanda ayrıca gebelik belirtileriyle ilk adet belirtileri hemen hemen aynıdır hayırlısıyla olur inşallah 💜
Mehtap5353 ummuhan3 kız benim betam 200 iken idrar testinin negatif cıktıgını bilirim kafana takma bence ilk idrara mı yaptınız
ummuhan3 Tubatgn Umarim dediğiniz gibi olur 🥰 yumurtlamanin 10.gunu bakalım inşallah banada nasip olur
Tubatgn ummuhan3 Döllenme olduysa eğer neden olmasın canım. Ama idrar testlerine pek güvenme en sağlıklı test kan testi 🥰
ummuhan3 tgc-52 Hayırlı olsun canim , testler 10.gun negatif çıkınca pek ümidim yok bide regl ağrısı her zamanki gibi hissediyorum.oyle bulantı falan yok yani. Akıntı var oda adet oncesi oluyordu zaten. Banada nasip olur inşallah birgün🤲😌
elzem62 tgc-52 olaylara o kadar geriyim ki.. sanırım yeni olduğum için.. kız bu yumurtlama dediğiniz bizim doğurganlık dönemi dimi? yumurtlamayı nasıl bildiniz, 13 gün sonra olayı falan nasıl anlayabiliyorsunuz ya.. 🥲 yardımcı olursanız çok sevinirim 🥲
tgc-52 ummuhan3 10 gün çok erken canım benim 2 3 bilemedin 4 5 gün daha beklemen gerek . Bendede hiç öyle bulantı falan yoktu sadece adet olacam sandım meğer bebişim tutmuş 🥰 . 11+3 olduk hala hamileliğim farkında değilim çok şükür çok rahat bi gebelik yaşıyorum 🤗
ummuhan3 tgc-52 ne guzel maşallah çok sevindim 😊 ama burda çoğu kişi adete yakin yumurtlamadan 10 gün sonra falan pozitif görenler oluyor . Ne bileyim bende hiçbiri yok 🥲