Merhaba,ilk aylarda kanama olduğu için genel olarak yatakta dinlenerek geçirdim, şimdi ise artık aktif olmak istiyorum ama ne zaman bi yere misafirliğe gitsem yada hafif iş yapsam belim agriyor,sizce na yapmalıyım,ilk çocuğum nasip olursa,yatakta dinlenmeli miyim yoksa ağrıyı dikkate almamali miyim..