Albanianqueen34 yok ben yumurtlama gününü değerlendirdim, ve çatlamayı değerlendirdim inşAllah bu ay güzel haberler alırız ya❤️ olacağı varsa her türlü olur inşAllah❤️ çok düşünüp stres yapmadım, bu ay Allahtan hayırlısını ve sağlıklısı için dua ettimm, içimde bi heyecan var ama bu ay olacakmış gibi 🌸