Cemre_nur 28de gittiğimde 1 ay sonra demişti 32de gittim ama 32de erken doğum riskin var dedi açıklığa baktı yoktu çok şükür ama 2 hafta sonra göreyim dedi takiplerim ozeldeydi ama devlete gitcem nst için 36da da ozeldeki doktoruma giderim ilk doğumda da olmuştu bu haftalarda ciğer geliştirici yapmışlardı sancıları durdurmuşlardı 37+3 doğmuştu kızım inşaAllah küçük beyefendi zamanını bekler 🥺