Feyzanur06 38 haftada bebeğim sadece kaburgama doğru hep sagda ayagını vuruyor onun dışında çok değişik hareket hissetmiyorum Sizinkiler nasıl hamişler?
sydv Feyzanur06 pazartesi 40 olcaz bi sağda bi solda hiç aşağı gitmek yok 😀 yeri daraldığı için hareketleri kısıtlı olabilir hareket ediyorsa sorun yok bence ☺️
Pembemimavimi Feyzanur06 valla ben 36.haftadayim cani isterse tekme atiyo gerikalan zamanindada poposunu ya sagima ya da sol kaburgama dogru ittiriyo nefes alamiyorum. Esniyo heralde uykucu falansa diye dusunuyorum😂
Hcrksk Ben de 9 aylığım ve sağ kaburga altımda ayakları.kasıklarımda da hissediyorum hareketini.henüz kanala girmemişti bu gece 39 oluyoruz ne gelen var ne giden