12+1 hamileyim ikili test yaptrdm bi gun önce hersey norml bı sorun cıkmadı doktorum 4 lü testte yapalım dıyor gereklı mı yoksa özel oldugu için mi istıyo para amaçlı devlet hastanelerinde de istıyorlar mı bu testi cevremde duyduklarım sorun yoksa yaptrma dıyor benmde ilk hamıleliğim kafam cok karışık yaptıran varmı aranızda kızlar💖