esmerella37 Yumurtlamam 13-14 ünde oldu degerlendirdim ama kucuk tuvaletimden sonra sut gibi akıntı geliyo sebebi ne olablr ?
Ayezhanim esmerella37 gebelik belirtisi de olabilir bende olmuştu canım 💕takip et kendini inşallah döllenme oluyordur
Smyrmz Enfeksiyon olabilir kötü birsey değil her kadında olabilen birsey doktora gidersen tahlilden hemen sonra ilacını yazar😊
esmerella37 Ayezhanim ayy insallah cnmm yaaaa rabbim tum ısteyene nasıp etsin insallahhh tuvaletten sonra akıyo ama idrarımı yapıyorum peceteyle sılıyorm sut akıntı oluyor hamilelikte oyle mi oluyor acaba