mucizemsi Merhaba anne adayları.. Bende aranıza yeni katıldım henüz 6 haftalığız.. Sorum şu Ankara Çevresinde olanlar hangi hastaneleri tercih ediyorsunuz ?
Cansugunel0619 mucizemsi ikisinden de memnunum ama işin gerçeğini söylemek gerekirse cebeci den randevu zor alınıyor birde çok bekliyorsun dosyanı almak için ayrı sıra alıyorsun muayene olmak için ayrı onun haricinde ikisi de çok güzel ilgileniyor
Mkk Seden memnun musunuz hastaneden ben daha önce gtmedmde 28 haftalığız şuan 30da oraya başlayp doğumu orda yapmayı düşünüyorum fiyat bilginiz genel bi bilginiz fln var mı
Seden Mkk fiyat bilgim yok malesef dogum sigortasi yaptirdim ben, bende 3 hafta once başladım simdilik memnunum devletten ozele gecenlerdenim ama yorumlarda okuyup oraya basladim bende genel olarak herkes memnun
Kubra58272 Atatürk hastanesi her seferinde 1 saatte işim bitiyor ve tüm doktorlara kontrol oldum hepside şeker gibi👍👍devlet hastanesi tercih edenlere tavsiye edilir