Ikra33 Melisa995 canım benimde çok döküldü. İki hafta oldu 3. Trimestre gireli artık dökülmüyor düzelmeye başladı
Ceyda76 Tuzsuz şampuanlar kullanın .yada e vıtamını ıcerıklı ampuller var onları şampuana kırıp bı hafta bekledıkten sonra kullanabılırsınız .Yıkarken öne doğru egılıp yıkanmalı .