Rukiss35 Kızlar aşılamanın 6 günü bu gün çok stresli ve üzüntülü bir gün geçirdim sabahtandır kasıklarımda doluluk ve uyuşuk bir ağrı var sanki her an adet olacak gibiyim sizce normal mi?
nurellmas7 benimde bugün aşılamanın 11. günü sanki adet olcakmışım gibi ağrı bende de var devamlı altımda ha geldi gelcek modda kasıklarım inşallah olmayız ve aşırı gaz problemim var
Rukiss35 nurellmas7 bende aynı şekildeyim hatta Pet taktım ne olur ne olmaz diye gaz da çok fazla sen ne zaman rest yapacaksın Rabbim sağlıklı hayırlı uzun ömürlü evlatlar nasip etsin cümle çocuk isteyenlere biz de dahil
nurellmas7 Rukiss35 amin inşallah hepimize rabbim kucağımızı doldursun💜bende pedle dolaşıyorum 14. Gün yapacağım ya da biraz daha beklesem mi diyorum aslında tam adet günüme denk geliyor olmazsam eğer yapıcam canım
nurellmas7 Rukiss35 ay inşallah kuzum ya bakalım senden de güzel haberler gelsin inşallah bana da haber verirsin