Prenses34_annesi Kızlar 32 haftalık hamileyim az önce karnında hafif böyle batma acı hissi oluştu ama aman aman dayanılmayacak şekilde değildi sonra geçti normal mi bu sizde de oluyormu hiç ara sıra bende ilk defa oldu🥰
Prenses34_annesi cansualisa bende acaba birşey mi oldu diye çok korktum hareket de ediyordu yattığımda acemilik 🥰
cansualisa Prenses34_annesi yok yok kuzu normal valla dünden beri üst tarafımı acayip sertleşiyor hareketlerim kısıtlandı bende acemi gibiyim kızımda yaşamadığım şeyleri yaşıyorum inanır mısın az kaldı 25 gün sonra zafer bnm😀
Prenses34_annesi cansualisa sen 25 gün sonra rahatliyorsun Allah’ım hayırlısı ile şubata hıphızlı girelim yarabbim 🥰🥰
cansualisa Prenses34_annesi amin kuzum inş eziyet oldu çok şükür halime ama hareketlerim kısıtlandııı pire Cansu gitti hantalll Cansu geldi resmen
Prenses34_annesi cansualisa bende çok hareketliydi hala da öyleyim deli kan damarlarimda akıyor ergenligini yaşıyorum dicem şimdi 18 yaşında olmanın deliliği 🤣🤣