DuyguCilek Bende iki sefer Kadriye Erdoğan a randevu aldım. İlk gidişimde yoktu erkek doktor vardı. İkinci gidişimde kendisine muayene oldum ama ben her zaman burada olmayabilirim dedi. Ben de tek bir doktorla devam etmek istiyorum. Söylediğiniz bayan doktordan birine randevu alayım. Ama sanırsam hastanenin düzeni tam olarak oturmadığı için mi yoksa her yerde mi böyle? Randevu aldığım doktora muayene olamıyoruömjdkdk