Sudesu_1 Kızlar perşembe günü kan verdim değer 15 çıktı tam adet günümdü . Bugünde kanamam başladı acaba hamilelik hala devam ediyor mu yoksa kimysalmıyım bunu siz nerden bileceksiniz tabi ki ama normal kanaması olupta gebeliği devam eden oldu mu ?
Merve2546 Sudesu_1 canım bende mayıs ayinda böyle oldum 15 çıktı değer adetim reglimden 3 gün sonra geldi kimyasal gebelik büyük ihtimale
Merve2546 Sudesu_1 birde gelen kanamana bağlı benim çok ağrılı olmuştum ama bildiğin her ayki gibi geldi reglim
guzelanne01_ Sudesu_1 kanamam oldu kızımda betam 118800 dü ama bebeğide gördüm kalp atışınıda duydum aralıksız hergün şiddetli 6 ay kanamam oldu hastanede bile yattım 6 aydan sonrada erken doğum tehlikem oldu ama ben hamd olsun sağlıklı 42 haftamda doğum yaptım☺️
Sudesu_1 Merve2546 normal adet gibi canım ya kanamam zaten her ay çok ağrılı geçer adetim öyleyim şuan
Sudesu_1 guzelanne01_ çok şükür seninki sağlıklı gebelik miş ben zaten 15 değerle öğrenmiştim seninki baya yüksekmiş bi umut pazartesi ye kadar beklicem bakalım
guzelanne01_ Sudesu_1 doktora gitmende fayda var canım kızımda sonra yine gebe kaldım testim pozitif çıktı betam 13 oldu 1 hafta sonra kanamam oldu tekrar beta verdik 1 e düştü doğal olarak kimyalsal gebelik oldu
minikmucizeemaak Sudesu_1 Bende kimyasal gebelik geçirdim perşembe değerim 3.74 e düştü cuma kanamam başladı normal adet gibi geliyor ama kişiye göre değiştiğini duydum çok gelende varmış. Benim dün akşam kasıklarımda ağrı oldu ama dayanılmayacak gibi değil. 23.2 le öğrenmiştim 16.57 ye düştü daha sonra 3.74 e düştü umutlar bidahaki aya Rabbim bana be istiyen herkese sağlıkla nasip etsin❤️
HKclm Sudesu_1 kimyasal olup olmadigini kan degerinle anlayabiliriz canim. Normal adet gibi oluyor zaten kanama sekli. Degerlerin dususte ise kimyasaldir. Gonlunce olsun 🤲
Sudesu_1 HKclm sağol canım hafta sonu kan veremeyeceğim bakalım artık . Evet kiminin normal adet gibi oluyormuş benim de öyledir inşallah