edaa1402 Kızlar 29 dan sonra bebeği rahim kanalına dönen oldu mu doktorum kafasının yukarda olduğunu söyledi böyle giderse sezaryen olabilir dedi ama ben normal doğum istiyorum 🫢
Dilara556 edaa1402 32 de baş aşağı pozisyona geçti. Sürekli hareket halinde bence döner daha vaktiniz çok
nlrsena edaa1402 daha çok erken bence canım döner yani benimki 33. Haftada baş aşağı olmuştu daha vakti var bence döner🌸🥰
Sutdilimi Bende bugün kontrole gittim 29 haftalık gebeyim makat gelişli dedi ve normal dedi. Daha dönmek için zamanı bar bence kafana takma boştan yere doğuma daha vakit çok ❤️
edaa1402 @Dilara556 ayyy inşallah bi sonraki kontrollüm 35inci hafta da olacak bakalım inşallah döner hayırlısıyla 🥹🥹
Dilara556 edaa1402 döner döner içini ferah tut .29 da da nasıl demiş sezeryan olur diye şok oldum valla çok erken
nlrsena edaa1402 ayy sorma beni her ikiside korkutuyor 😅😅 yine de gönlüm normalden yana ama bakalım 6 Ocak çatı muayenem var ne diyecek doktorumuz😅😅
edaa1402 @Sutdilimi sezeryan biraz korkutuyor beni inşallah döner hayırlıysa yaa bi sonraki kontrölüm 35 inci hafta da olacak 🥹❤️
edaa1402 @Dilara556 valla bilmiyorum şimdilik kafa yukarda dedi ama dönedebilir dönmeyedebilir dedi 😒
edaa1402 @nlrsena ayyy sağlıklı olsunlar da ne bilim beni de sezaryen korkutuyor normal daha iyi gibi ama bakalım 😁🥰
ilknur8484 Benimde 32. Haftada dönmüş yani 29. Haftadayken dönük degildi ve 36-37 ye kadar yolu var demişti çok erken konuşmuş senin doktorun