Sanie 34 haftalık hamileyim ağrı ile doğum mu oluyor diye acile gittim dün gece nst muayene kan idrar derken idrar yolu enfeksiyonu olduğu anlaşıldı. Doktor sancı yok açıkla yok ama rahimde yumuşama var enfeksiyon yumuşamaya sebep olup erken doğuma neden oluyor dedi ilaç filan verdi. Yani demem o ki öyle birşeyiniz varsa ilaçları mutlaka kullanıp düzenli kontrolleri yaptırın