Zeynepzeynepm elanur10 evet şuanlık gayet memnunum devlet hastanesindeki doktorlar sıfır ilgi karşılarında insan yokmuş gibi azarlamalar falan
elanur10 Zeynepzeynepm anladım canım bende kuşadası egemed gidiyorum o yüzden ikili tarama testi yaptırdın mı ücretleri nasıl ben şuan 11 haftalık bir hafta sonra gideceğim
Mustafayigitvebeytugannesi SaHil_Hayat kız Allah seni yaa 😂😂 inşallah yanılırim da kız olur bebişin. Benim oğlan 19+5 de gösterdi kendini 😂😂 daha da doktor zar zor gördü 😂
Mustafayigitvebeytugannesi aysima-nursima benimde 2 oğlum vardı kız olsun istedim buda erkek oldu inşallah sizin iki kızdan sonra bı oğlunuz olur 🤲🌺