Meleklerininannesii evet canim cumartesi o gün müsait olabildigimiz icin gittik hesaplarima gore tam 7 haftalikti (sat 5 kasim). Kalp atışı duyulmadi maalesef kese 2.11/2.36 ydi. Doktor kese gelismemis biz bu haftalarda 4 cm kese bekleriz dedi. Ama bilmiyorum okumadığım sayfa, yazi kalmqdi burda da sagolsun arkadaslar hep söyledi herkese normal geldi. Doktora kalsa o an kürtaj olacaktim, iyi ki bekleyelim demisim. Haftaya yine kontrolüm var, inşallah hayirli haberler alirim. Cok sağol canim insallah sende bugün duyarsin, hayirli haberlerini bekliyorum yaz bize de mutlaka 🥰