Reyyosmom derya61_ 4,5 haftalıkken göründü doktordan ve hastaneye göre değişiyor cihazların kalitesi vs. göremediyse başka bir doktora gidin derim
Beratcan Arkadaşlar bende 5+3 haftalığım gözlerim de şişlik var ve çok halsizim bu normalmi daha doktora gitmedim 7 haftalık olduğumda gitmeyi düşünüyorum.midem de hafif bulaniyo ama çok halsizim
Birannee1 Beratcan normal canım bende 6+6 yım bende de mide bulantısı iştahsızlık var iki kilo zayıfladım bir haftada ayakta durunca belim ağrıyor yatıyorum midem bulanıyor ve çok şişkin hissediyorum vücudum değişimlere alışamadı hala şimdiden yoruldum 😅
Beratcan Birannee1 benim tersine açliktak karnım bazen gorulduyo.ama baş dönmesi falan bilmiyom bı tuaf hissediyorum kendimi 😓
Birannee1 Beratcan bende iştahsızlık var canım .Dediğin gibi vücudum da farklılıklardan dolayı bir şeyler oluyor ama şuram ağrıyor yada suramdan rahatsızım da diyemiyorum net bir şekilde tuhaf yaa ilk üç aydan sonra vücut alışır diye umuyorum