67minno67sseva92 Bebişlerinizin ve sizin kilonuz ne kadar acaba ben 74 kiloyum 14 kilo aldım bebis 969grm
Mervekara5 67minno67sseva92 ben 4 kilo aldım canım 63le kaldım 67 olmuşum ama iştahım çok açıldı bu aylar çok alırım
67minno67sseva92 Meryem_e68 otururkenmi ağrıyor benim eğilince falan karın büyüyor o yüzden ağrı oluyor diye düşünüyorum göğüs altımda sortma desteksiz oturamiyorum
Meryem_e68 67minno67sseva92 benim yururken otururken özellikle yattığım zaman ve sadece sol gogsum altında oluyo