emelok 33+4üm bende bugün kontrole gittim toplanması sertleşmesi normal dedi bide benim kasıklarımda belimde adet ağrısı gibi ağrı var bu haftalardan sonra beden kendini doğuma hazırlıyor ama sertleşmeyle ağrıların aynı anda olursa ve düzenli şekilde olursa hemen haber ver şuan için herşey yolunda dedi nst ye bile almadı