Kızlar 3 de uyandım öğle uykusundan ondan belli sadece 1 kere gerinme hareketi hissettim ve hep karnım ağrıyor ya 🙄çikolata vs de yedim şuan hareket yok normal mi bu ne zaman düzene girecek bu hareket çıldırmak üzereyim .oğlum hiç böyle değildi ya .bu gebeliğimde sürekli hareketten şikayetçiyim .sizler düzenli hissediyor musunuz biz mi anormaliz?