Pekgokcen canınız isterse tabiki yiyin sadece herşeyin fazlası zarar bana da düşük yapıyor VS yeme bebekte leke olur sen soyma dediler kayınvalidem sağolsun hiçbir şey olmaz az az herşeyden ye dedi herkes herşeyi soyluyor önemli olan doktorunuzun yasaklayıp yasaklamaması bence