Kendinizi motive edicek seyler yapın kafaya takınca hic olmuyor cok agladım bende . Hastane bahcesinde 22 yasinda bir arkadadla tanismistik Rahim ameliyatı olmasi gerekiyormus . Rahim kanseriymis ve yeni evlenmis . Rahmiinjn alınması gerekiyor .Anlatti anlatti dinledim . Düsünsenize ben oturmus sitem ediyorum . Neden neden diye . Benden yasca kucuk biri hic bir sekilde Anne olamayacagini ögreniyor . Ne kadar acı . Cok uzulmustüm . O yüzden halimize sükretmemiz lazım 🙏Her zaman bir umut var inanın .