Aslikuti 15 haftalık hamileyim neredeyse 5-6 haftadır rahimimde çok şiddetli ağrı var.Aynı durumu yaşayan var mı?
Narinsuu Aslikuti ben🥺15 +4 hafligm ve on gündr asıri agrm var özellikle sag tarafta yürüyemyrm resmen . Doktorla görüştünüz mü siz benmki ciddiye almadı 😔
Aslikuti Narinsuu plasentanın rahime yakın olmasından dolayı oluyormuş ben sormadan kendi söyledi zaten sancın var diye.Vitamin takviyesi verdi umarım iyi gelir