İlk doğumumu gazi üniversitesinde yapmıştım aynı odada 6 kişi falan vardı annem bir çay kaşığı kadar verdi diğer doğum yapanlar baya anneme söylendiler annem de sağlıkçı bu arada biz mama da verdik sezeryan yaptığım için sütüm hemen gelmedi ona bi ton söylendiler sonra doktor kontrole geldi onların bebekler açlıktan şekerleri düşmüş hepsinin sarılık değerleri yükselmiş doktorlar hemen mama alıp gelin dediler koşa koşa gittiklerini hatırlıyorum yani bir kaşıktan ne olabilir ve mama zehir değil