Merhaba,36 haftalık hamileyim, bi jaç gün önce kocam trafik kazası geçirdi, çok heyecan geçirdim, dünden karnımda sertleşme oluyor, aynı zamanda belim ağrıyo, karnıma sancılar giriyor, bu gün çok sıklaşdı sancılarım, biraz önce birşeyler geldiyi hiss etdim, her zamanki akıntı sandım, bakdığımda ıslakdı aktım ama akıntı gibi bi leke görmedim, acaba suyum geliyo ola bilirmi? Doktoruma ulaşamıyorum, lütfen anlayan olursa yardımcı ola bilirmi🥺🥺