[silindi] yaa kıyamam size.. o kadar iyi anlıyorum ki ben de aynı durumdayım, hep kaygı stres acaba 9 ay hep içimde kaybetme korkusu mu olacak diye korkuyorum, ama bizim de sınavımız buymuş, Allah sağlıklı hayırlı evlatlar versin inşallah hepimize, karnınızı sıvazlayıp bebişinize güzel dualar okuyun, veya siz dinleyin o da dinlesin. Ben böyle yapıyorum Allah’a sığındım dua ederek rahatlıyorum 🫶🏻