Bugün kontrolumuz vardı 39+2 yiz 3650 gram olmus bebis nst de sancı çıkmadı önceki hafta rahim yumusamis demişti doktorumuz nst de de biraz sanci vardı bu hafta o sanci yok olmus😆 daha dogurmuyorsun dedi ama bebek kanala girmis bayağı Bi aşağıda dedi kasiklarimda 2 3 gündür bayağı Bi agri vardı zaten hissetmistim kontrolden cikinca biraz avm dolaştım eve geldim adım atamıyorum resmen kasigimdaki baskıdan sanki Bi anda cikiverecekmis gibi bebis doktor 40+4e kadar bekleriz yine gelmezse suni sancı verirz dedi 😭 neden bu kadar inatçı bu bebisler yavvv artık sabrım tükendi bebeğime kavuşmak istyorum ve gerçekten çok yorulmaya basladim halsiz kalıyorum gün icinde uyumalarim başladı sanki çuval çuval yuk taşımış gibi hissediyorum heryerim ağrıyor sizler ne durumdasınız kizlar kontroller nasıl gidiyor bu bebitolar ne zaman gelecek yahuu????🤦♀️